"Rolnik szuka żony" sponsorowany przez Syngenta bije rekordy popularności

Aktualności

Z satysfakcją informujemy, że program "Rolnik szuka żony", którego jesteśmy sponsorem, cieszy się ogromnym zainteresowaniem widzów.


Co tydzień w niedzielny wieczór o godz. 21:30 losy bohaterów śledzi średnio 3,5 mln osób. To oznacza, że jest to absolutny hit wśród programów rozrywkowych.

Gospodarzami programu są rolnicy w wieku 25-65 lat, którym do szczęścia brakuje najważniejszego – czyli partnerki, z którą mogliby dzielić życie. W programie widzowie śledzą zarówno zmagania pań o względy panów, ale także obserwują, jak kobiety stawiają czoło wyzwaniom życia i pracy na wsi.

Program jest emitowany w TVP1. Bezpłatnie można go też obejrzeć w Internecie na stronie: https://rolnikszukazony.vod.tvp.pl/

Reality-show realizowany jest na podstawie brytyjskiego formatu „Farmer Wants a Wife”. Format okazał się sukcesem już w ponad trzydziestu krajach na świecie, m.in. w Niemczech, a także w Austrii, USA, Francji, Hiszpanii, Szwecji, Grecji, Czechach czy Australii.