Regulaminy
Syngenta oświadcza, iż wszelkie regulaminy prowadzonych przez nią akcji promocyjnych/premiowych/konkursów i innych akcji prowadzonych przez Syngenta skierowanych do oznaczonego w tychże regulaminach kręgu adresatów – dostępne są w siedzibie Syngenta (adres: ul. Szamocka 8, 01-748 Warszawa) dla wszelkich uprawnionych w tym zakresie podmiotów.
Wszelkie pytania i wnioski dotyczące przedmiotowych regulaminów należy kierować pod numer telefonu: +48 22 32 60 601.
REGULAMIN
świadczenia drogą elektroniczną usług „Infopole” oraz „Infopole Extra”
I. Definicje
§ 1
W niniejszym regulaminie użytkowników, zwanym dalej "Regulaminem", pod poniższymi pojęciami należy rozumieć:
-
„Portal"- strona główna www.syngenta.pl oraz jej podstrony,
-
„Operator"- Syngenta Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-748) przy ul. Szamockiej 8, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 17224, której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie, XVI Wydział Gospodarczy, NIP: 5222548445, REGON: 016320040,
-
„Użytkownik" - każdy internauta wyświetlający w swojej przeglądarce internetowej Portal,
-
„Usługa Infopole” – usługa polegająca na umożliwieniu Użytkownikowi otrzymania komunikatów lub powiadomień „Infopole”, której funkcjonalności zostały szczegółowo opisane w § 2 ust. 2 Regulaminu,
-
„Usługa Infopole Extra” – usługa dostępna dla zarejestrowanych Użytkowników, polegająca na umożliwieniu Użytkownikowi otrzymywania raportów regionalnych o zakresie treściowym szerszym niż dostępny w ramach Usługi Infopole, której funkcjonalności zostały szczegółowo opisane w § 2 ust. 3 Regulaminu,
-
„Usługa” lub „Usługi” – Usługa Infopole lub Usługa Infopole Extra,
-
„Umowa" - oznacza umowę obejmującą świadczenie Usługi, która została zawarta pomiędzy Operatorem a Użytkownikiem na podstawie Regulaminu.
II. Postanowienia ogólne
§ 2
-
Regulamin określa zasady świadczenia przez Operatora na rzecz Użytkowników drogą elektroniczną Usług.
-
Usługa Infopole polega, w szczególności, na umożliwieniu Użytkownikom:
-
otrzymywania komunikatów uwzględniających aktualne fazy rozwojowe upraw dla wybranej lokalizacji na terenie Polski oraz zawierających następujące treści:
-
informacje o stopniu zagrożenia upraw i aktualnym nasileniu występowania agrofagów,
-
ostrzeżenie o konieczności wykonania zabiegu,
-
przypomnienie o zwalczaniu agrofagów w przypadku przekroczenia ekonomicznego progu nasilenia ich występowania,
-
zalecane terminy wykonania zabiegu,
-
sugestie w zakresie optymalnego doboru preparatu oraz jego dawkę w celu uzyskania wysokiej skuteczności zabiegu;
-
- otrzymywania na podany adres e-mail powiadomień o dostępności nowych komunikatów, o których mowa w pkt 1 powyżej;
-
-
Usługa Infopole Extra polega, w szczególności, na udostępnieniu Użytkownikowi raportów regionalnych, które oprócz treści udostępnianych w ramach Usługi Infopole, zawierają następujące informacje:
- Analiza przebiegu pogody,
-
Ocena stanu plantacji,
-
Stopień porażenia przez choroby i szkodniki,
-
Bieżące zalecenia ekspertów.
-
Operator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia dodatkowych funkcjonalności Usług dla Użytkowników.
§ 3
-
Korzystanie z Portalu jest bezpłatne.
-
Operator wprowadza zakaz umieszczania w Portalu jakichkolwiek treści o charakterze bezprawnym.
-
Operator umożliwia korzystanie z Usługi w sposób anonimowy lub z wykorzystaniem pseudonimu.
§ 4
-
Umowa o świadczenie przez Operatora na rzecz Użytkownika Usługi Infopole drogą elektroniczną zostaje zawarta w chwili:
- kliknięcia przez Użytkownika w przycisk „Zapisz” po uprzednim podaniu przez Użytkownika kodu pocztowego dla lokalizacji, której dotyczyć ma komunikat, o którym mowa w § 2 ust. 2 pkt 1 - w zakresie otrzymywania komunikatów;
-
kliknięcia przez Użytkownika w link aktywacyjny wysłany na adres e-mail Użytkownika podany celem otrzymywania powiadomień, o których mowa w § 2 ust. 2 pkt 2 – w zakresie otrzymywania powiadomień.
- Umowa o świadczenie przez Operatora na rzecz Użytkownika Usługi Infopole Extra drogą elektroniczną zostaje zawarta w chwili kliknięcia przez Użytkownika w link aktywacyjny wysłany na adres e-mail Użytkownika podany podczas rejestracji.
-
Umowa o świadczenie Usługi Infopole w zakresie:
-
komunikatów, o których mowa w § 2 ust. 2 pkt 1, rozwiązuje się po zamknięciu przez Użytkownika okna przeglądarki, w ramach którego wyświetlany był komunikat,
-
powiadomień, o których mowa w § 2 ust. 2 pkt 2, rozwiązuje się po kliknięciu przez Użytkownika w zawarty w powiadomieniu link dedykowany rezygnacji z Usługi.
-
-
Umowa o świadczenie Usługi Infopole Extra drogą elektroniczną rozwiązuje się z chwilą rezygnacji z usługi.
-
Niezależnie od wskazanych w ust. 3 pkt 2 oraz ust. 4 powyżej sposobów na rezygnację ze świadczonej Usługi, Użytkownik może w każdej chwili wypowiedzieć Umowę, składając stosowne oświadczenie do Operatora.
§ 5
-
W celu skorzystania z Usługi Infopole w zakresie komunikatów, o których mowa w § 2 ust. 2 pkt 1, Użytkownik powinien w zakładce Portalu zatytułowanej „Infopole” kliknąć w okno „Komunikaty Infopole”. Następnie Użytkownik powinien wpisać w odpowiednie okno kod pocztowy dla lokalizacji, której ma dotyczyć komunikat oraz kliknąć przycisk "Zapisz".
-
W celu skorzystania z Usługi Infopole w zakresie powiadomień, o których mowa w § 2 ust. 2 pkt 2, Użytkownik powinien w zakładce Portalu zatytułowanej „Infopole” kliknąć w okno „Komunikaty Infopole”. Następnie Użytkownik powinien wpisać w odpowiednie okno swój adres e-mail, na który mają być wysyłane powiadomienia, oraz kliknąć przycisk "Powiadamiaj mnie".
-
W celu skorzystania z Usługi Infopole Extra Użytkownik powinien w zakładce Portalu zatytułowanej „Infopole” kliknąć w okno „Komunikaty Infopole Extra”, a następnie kliknąć w link "Chcę się zarejestrować" widoczny pod oknem logowania. Użytkownikowi zostanie wówczas udostępniony formularz rejestracyjny on-line, w którym Użytkownik powinien podać takie dane jak: adres e-mail, hasło, imię, nazwisko, numer telefonu, areał gospodarstwa i typ uprawy, a także adres zamieszkania z wyszczególnieniem ulicy, numeru domu lub mieszkania, miasta i kodu pocztowego. Po kliknięciu w przez Użytkownika w przycisk „Zarejestruj się” na podany przez Użytkownika adres e-mail zostanie wysłany link aktywacyjny, którego kliknięcie równoważne jest z zawarciem umowy o świadczenie Usługi Infopole Extra drogą elektroniczną.
III. Własność intelektualna
§ 6
-
Wszelkie prawa do utworów, znaków towarowych oraz innych materiałów udostępnianych w Portalu przysługują Operatorowi lub osobom trzecim.
-
Korzystając z Portalu Użytkownik nie nabywa w sposób dorozumiany jakichkolwiek praw, w tym w szczególności licencji do utworów, znaków towarowych i innych materiałów udostępnionych w Portalu.
IV. Postępowanie reklamacyjne
§ 7
-
Reklamacje dotyczące usług świadczonych przez Operatora na podstawie Regulaminu można składać pisemnie lub za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na adres: [email protected]
-
W reklamacji należy podać dane Użytkownika oraz opis sytuacji będącej podstawą reklamacji.
-
Reklamacje są rozpatrywane niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania przez Operatora.
-
Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana do Użytkownika na adres podany w zgłoszeniu reklamacji.
V. Warunki techniczne niezbędne do korzystania z Usługi
§ 8
-
Do prawidłowego korzystania z Usługi niezbędne jest:
- posiadanie komputera lub innego urządzenia umożliwiającego dostęp do sieci Internet,
-
korzystanie ze standardowego oprogramowania w postaci systemu operacyjnego oraz przeglądarki internetowej, przy czym przeglądarka internetowa powinna obsługiwać pliki cookies (szczegółowe zasady wykorzystania plików cookies są dostępne w dokumencie Polityki prywatności i plików cookies
),
- posiadanie przez Użytkownika aktywnego adresu poczty elektronicznej (co nie dotyczy Usługi w zakresie objętym § 2 ust. 2 pkt 1).
-
W przypadku braku spełnienia powyższych wymogów, korzystanie z Portalu lub niektórych usług oferowanych przez Operatora może być utrudnione lub niemożliwe.
VI. Postanowienia końcowe
§ 9
-
Operator ma prawo do jednostronnej zmiany Regulaminu na zasadach określonych w postanowieniach niniejszego paragrafu w przypadku wystąpienia jednej z następujących przyczyn:
- wprowadzenia przez Operatora nowych funkcjonalności Usług lub zakończenia działania funkcjonalności dotychczasowych,
-
modyfikacji funkcjonalności świadczonych w ramach Usług,
-
zmiany obowiązujących przepisów prawa, które mają wpływ na treść stosunku prawnego między Operatorem a Użytkownikiem.
-
W przypadku zmiany Regulaminu będzie on publikowany na jednej z podstron Portalu. Korzystanie przez Użytkownika z którejkolwiek z Usług po wprowadzeniu zmian Regulaminu oznacza ich akceptację. W przypadku niezaakceptowania zmian w Regulaminie Użytkownik powinien powstrzymać się od korzystania z Usług.
-
Aktualna i pełna treść Regulaminu dostępna jest pod adresem https://www.syngenta.pl/regulaminy
oraz w siedzibie Operatora.
REGULAMIN
świadczenia drogą elektroniczną usługi „Moja Syngenta”
I. Definicje
§ 1
W niniejszym regulaminie użytkowników, zwanym dalej "Regulaminem", pod poniższymi pojęciami należy rozumieć:
-
„Portal"- strona główna www.syngenta.pl oraz jej podstrony,
-
„Operator"- Syngenta Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-748) przy ul. Szamockiej 8, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 17224, której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie, XVI Wydział Gospodarczy, NIP: 5222548445, REGON: 016320040,
-
„Użytkownik" - każdy internauta wyświetlający w swojej przeglądarce internetowej Portal,
-
„Usługa” – usługa polegająca na umożliwieniu Użytkownikowi założenia w Portalu konta „Moja Syngenta” oraz korzystania z funkcjonalności opisanych w § 2 ust. 1 Regulaminu
-
„Umowa" - oznacza umowę obejmującą świadczenie Usługi, która została zawarta pomiędzy Operatorem a Użytkownikiem na podstawie Regulaminu.
II. Postanowienia ogólne
§ 2
-
Regulamin określa zasady świadczenia przez Operatora na rzecz Użytkowników drogą elektroniczną Usługi, polegającej w szczególności, na umożliwieniu Użytkownikom rejestracji w Portalu celem założenia konta „Moja Syngenta”, a następnie, po zalogowaniu, udostępnienia Użytkownikowi następujących funkcjonalności:
- dostosowania panelu Użytkownika dostępnego w zakładce „Mój Panel” do swoich indywidualnych preferencji, poprzez umożliwienie Użytkownikowi dodawania serwisów oraz zapisania ulubionych produktów, stron i zwalczanych agrofagów,
-
skrótowego dostępu do innych usług świadczonych przez Operatora na rzecz Użytkownika, skatalogowanych w zakładce „Moje Usługi”,
-
umożliwienia Użytkownikowi dostosowania Portalu do jego preferencji poprzez ustawienia w zakładce „Moje Preferencje”, umożliwiające Użytkownikowi dokonanie wyboru tematyki newslettera oraz informacji widocznych w panelu Użytkownika, a także określenia, z jakiego regionu Polski Użytkownik chce otrzymywać informacje o wydarzeniach i spotkaniach organizowanych przez Operatora.
-
Operator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia dodatkowych funkcjonalności Usługi dla Użytkowników.
§ 3
-
Korzystanie z Portalu jest bezpłatne.
-
Operator wprowadza zakaz umieszczania w Portalu jakichkolwiek treści o charakterze bezprawnym.
-
Operator umożliwia korzystanie z Usługi w sposób anonimy lub z wykorzystaniem pseudonimu.
§ 4
-
W celu założenia konta „Moja Syngenta” w Portalu Użytkownik powinien kliknąć w zakładkę "Zarejestruj się" widoczną w nagłówku treści dostępnych na Portalu, a następnie wypełnić pola formularza rejestracyjnego, takie jak: tytuł, imię, nazwisko, adres e-mail i hasło. Użytkownik winien następnie wyrazić akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności i plików cookies. Po kliknięciu w przez Użytkownika w przycisk „Utwórz nowe konto”, na podany przez Użytkownika adres e-mail zostanie wysłany link aktywacyjny, którego kliknięcie równoważne jest z zawarciem umowy o świadczenie Usługi drogą elektroniczną i założeniem konta.
-
Użytkownik ma również możliwość założenia konta „Moja Syngenta” za pośrednictwem jednego z portali takich jak Facebook, Google, Twitter oraz LinkedIn. Celem założenia konta w ten sposób, Użytkownik powinien kliknąć w zakładkę "Zarejestruj się" widoczną w nagłówku treści dostępnych na Portalu, a następnie kliknięciem dokonać wyboru jednego ze wskazanych portali. Użytkownik zostanie przekierowany na stronę logowania wybranego przez siebie Portalu. W dalszej kolejności Użytkownik powinien zalogować się do Portalu, używając swoich danych do logowania i postępować zgodnie z podanymi instrukcjami.
§ 5
-
Umowa rozwiązuje się z chwilą potwierdzenia przez Użytkownika hasła i kliknięciu w przycisk „Potwierdź” – co następuje po kliknięciu przez Użytkownika w przycisk „Usuń moje konto” w zakładce „Mój Profil”.
-
Niezależnie od ustępu powyższego, Użytkownik może w każdej chwili wypowiedzieć Umowę, składając stosowne oświadczenie do Operatora.
III. Własność intelektualna
§ 6
-
Wszelkie prawa do utworów, znaków towarowych oraz innych materiałów udostępnianych w Portalu przysługują Operatorowi lub osobom trzecim.
-
Korzystając z Portalu Użytkownik nie nabywa jakichkolwiek praw, w tym w szczególności licencji do utworów, znaków towarowych i innych materiałów udostępnionych w Portalu.
IV. Postępowanie reklamacyjne
§ 7
-
Reklamacje dotyczące usług świadczonych przez Operatora na podstawie Regulaminu można składać pisemnie lub za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na adres: [email protected]
-
W reklamacji należy podać dane Użytkownika oraz opis sytuacji będącej podstawą reklamacji.
-
Reklamacje są rozpatrywane niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania przez Operatora.
-
Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana do Użytkownika na adres podany w zgłoszeniu reklamacji.
V. Warunki techniczne niezbędne do korzystania z Usługi
§ 8
-
Do prawidłowego korzystania z Usługi niezbędne jest:
- posiadanie komputera lub innego urządzenia umożliwiającego dostęp do sieci Internet,
-
korzystanie ze standardowego oprogramowania w postaci systemu operacyjnego oraz przeglądarki internetowej, przy czym przeglądarka internetowa powinna obsługiwać pliki "cookies" (szczegółowe zasady wykorzystania plików cookies są dostępne w dokumencie Polityki prywatności i plików cookies),
-
posiadanie przez Użytkownika aktywnego adresu poczty elektronicznej.
-
W przypadku braku spełnienia powyższych wymogów korzystanie z Portalu lub niektórych usług oferowanych przez Operatora może być utrudnione lub niemożliwe.
VI. Postanowienia końcowe
§ 9
-
Operator ma prawo do jednostronnej zmiany Regulaminu na zasadach określonych w postanowieniach niniejszego paragrafu w przypadku wystąpienia jednej z następujących przyczyn:
- wprowadzenia przez Operatora nowych funkcjonalności Usługi lub zakończenia działania funkcjonalności dotychczasowych,
-
modyfikacji funkcjonalności świadczonych w ramach Usługi,
-
zmiany obowiązujących przepisów prawa, które mają wpływ na treść stosunku prawnego między Operatorem a Użytkownikiem.
-
W przypadku zmiany Regulaminu będzie on publikowany na jednej z podstron Portalu. Korzystanie przez Użytkownika z Usługi po wprowadzeniu zmian Regulaminu oznacza ich akceptację. W przypadku niezaakceptowania zmian w Regulaminie Użytkownik powinien powstrzymać się od korzystania z Usługi.
-
Aktualna i pełna treść Regulaminu dostępna jest pod adresem https://www.syngenta.pl/regulaminy oraz w siedzibie Operatora.
REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ
„LIDERZY KUKURYDZY 2019
§ 1
Organizatorem Akcji promocyjnej pod nazwą „Liderzy kukurydzy 2019” (dalej jako „Akcja Promocyjna”) jest Syngenta Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Szamocka 8, 01-748 Warszawa, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000017224 (dalej jako „Syngenta”).
§ 2
Koordynatorem Akcji Promocyjnej, na zlecenie Syngenta Polska Sp. z o.o., jest agencja Karlsbad Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wolbromska 38, 03-680 Warszawa, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000140411 (dalej jako „Koordynator”).
§ 3
Uczestnikiem Akcji Promocyjnej może być wyłącznie podmiot, który spełnia łącznie następujące warunki:
- prowadzi działalność rolniczą, rozumianą, jako działalność wytwórcza w rolnictwie w zakresie produkcji roślinnej lub zwierzęcej, w tym produkcji ogrodniczej, sadowniczej i rybnej i w jej ramach uprawia kukurydzę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i ma w jej granicach swoją siedzibę lub adres zamieszkania,
- jest odbiorcą końcowym produktów sygnowanych marką Syngenta, o których mowa w punkcie 5,
- nie dokonuje zakupu produktów, o których mowa w punkcie poprzedzających, jako konsument,
- podpisze z Syngenta Deklarację zakupu produktów wchodzących w skład pakietów promocyjnych w terminie (nie później niż) do 28 lutego 2019 r.
§ 4
Do udziału w Akcji Promocyjnej kwalifikują się podmioty określone w pkt 3, które w terminie od 13 listopada 2018 do 31 marca 2019 kupią minimum jeden z pięciu wymienionych poniżej pakietów dostępnych w akcji promocyjnej:
- „Pakiet 1”:
nasiona kukurydzy Syngenta (podane w pkt 5 poniżej) na 20 ha (lub ich wielokrotność), przy czym dla potrzeb weryfikacji ilości kupionych nasion kukurydzy, przyjmuje się następujący przelicznik: nasiona na 20 ha to 32 opakowania o pojemności 50 tys. nasion. - „Pakiet 2”:
nasiona kukurydzy Syngenta (podane w pkt 5 poniżej) na 20 ha oraz do wyboru: 60 litrów Lumax 537,5SE lub 25 litrów Elumis 105 OD (lub wielokrotność pakietów); przy czym dla potrzeb weryfikacji ilości kupionych nasion kukurydzy, przyjmuje się następujący przelicznik: nasiona na 20 ha to 32 opakowania o pojemności 50 tys. nasion. - „Pakiet 3”:
nasiona kukurydzy Syngenta (podane w pkt 5 poniżej) na 80 ha (lub ich wielokrotność), przy czym dla potrzeb weryfikacji ilości kupionych nasion kukurydzy, przyjmuje się następujący przelicznik: nasiona na 80 ha to 128 opakowań o pojemności 50 tys. nasion. - „Pakiet 4”:
nasiona kukurydzy Syngenta (podane w pkt 5 poniżej) na 80 ha oraz do wyboru: 240 litrów Lumax 537,5 SE lub 100 litrów Elumis 105 OD (lub wielokrotność pakietów), przy czym dla potrzeb weryfikacji ilości kupionych nasion kukurydzy, przyjmuje się następujący przelicznik: nasiona na 80 ha to 128 opakowań o pojemności 50 tys. nasion. - „Pakiet 5”:
nasiona kukurydzy Syngenta tylko i wyłącznie odmiany SY Talisman lub/i SY Kardona (podane w pkt 5 poniżej) na 100 ha oraz do wyboru: 300 litrów Lumax 537,5 SE lub 130 litrów Elumis 105 OD (lub wielokrotność pakietów), przy czym dla potrzeb weryfikacji ilości kupionych nasion kukurydzy, przyjmuje się następujący przelicznik: nasiona na 100 ha to 160 opakowań o pojemności 50 tys. nasion.
§ 5
Promocją objęte są zakupy następujących produktów: odmiany kukurydzy podane w tabeli poniżej zakupione same lub łącznie z produktem: Lumax 537, 5 SE lub Elumis 105 OD (stosownie do postanowień punktu 4.) w terminie od 13 listopada 2018 do 31 marca 2019 (dalej, jako „Produkty Promocyjne”).
Pełna oferta odmian kukurydzy Syngenta dostępna w Akcji Promocyjnej:
Odmiana kukurydzy (opakowania o pojemności 50 tys. nasion) | ||||
---|---|---|---|---|
na ziarno: | na kiszonkę: | |||
SY Talisman | NK Falkone | SY Pandoras | SY Kardona | SY Gibuti |
SY Nordicstar | SY Rotango | SY Calo | Drim | SY Madras |
SY Karthoun | SY Glorius | SY Fenomen | SY Amboss | SY Respect |
Actual | Delitop | SY Enigma | SY Feeditop | SY Unitop |
SY Werena | SY Multitop | SY Telias | SY Milkytop | SY Campona |
SY Salvi | SY Impulse | SY Welas | SY GordiuS |
§ 6
-
Klienci, którzy wypełnią przesłanki uprawniające do przystąpienia i uczestnictwa w Akcji Promocyjnej, w szczególności podpiszą stosowną Deklarację zakupu i dokonają zakupów produktów w terminach i ilościach zdefiniowanych w pkt. 4 i 5 powyżej, otrzymają nagrodę według zasad określonych poniżej:
- Za zakup produktów wchodzących w skład „Pakietu 1” Klient otrzyma wybraną przez siebie nagrodę w postaci: 1 opakowanie nasion odmiany SY Talisman lub SY Kardona lub SY Pandoras o pojemności 50 tys. nasion albo bony Sodexo o wartości 190 zł albo 6500 punktów w programie Agriclub (możliwa wielokrotność pakietów tzn. za każdy prawidłowy Pakiet 1 przysługuje nagroda).
- Za zakup produktów wchodzących w skład „Pakietu 2” Klient otrzyma wybraną przez siebie nagrodę w postaci: 2 opakowania nasion odmiany SY Talisman lub SY Kardona lub SY Pandoras o pojemności 50 tys. nasion albo bony Sodexo o wartości 300 zł albo 10500 punktów w programie Agriclub (możliwa wielokrotność pakietów tzn. za każdy prawidłowy Pakiet 2 przysługuje nagroda).
- Za zakup produktów wchodzących w skład „Pakietu 3” Klient otrzyma wybraną przez siebie nagrodę w postaci: 7 opakowań nasion odmiany SY Talisman lub SY Kardona lub SY Pandoras o pojemności 50 tys. nasion albo bony Sodexo o wartości 1200 zł albo 42000 punktów w programie Agriclub (możliwa wielokrotność pakietów tzn. za każdy prawidłowy Pakiet 3 przysługuje nagroda).
- Za zakup produktów wchodzących w skład „Pakietu 4” Klient otrzyma wybraną przez siebie nagrodę w postaci: 8 opakowań nasion odmiany SY Talisman lub SY Kardona lub SY Pandoras o pojemności 50 tys. nasion albo bony Sodexo o wartości 1500 zł albo 52000 punktów w programie Agriclub (możliwa wielokrotność pakietów tzn. za każdy prawidłowy Pakiet 4 przysługuje nagroda).
- Za zakup produktów wchodzących w skład „Pakietu 5” Klient otrzyma wybraną przez siebie nagrodę w postaci: 16 opakowań nasion odmiany SY Talisman lub SY Kardona lub SY Pandoras o pojemności 50 tys. nasion albo bony Sodexo o wartości 2700 zł albo 95000 punktów programie Agriclub albo – z zastrzeżeniem terminu wskazanego w ustępie 4 – iPhone o parametrach określonych w Załączniku nr 1 do Regulaminu (możliwa wielokrotność pakietów tzn. za każdy prawidłowy Pakiet 6 przysługuje nagroda).
-
W przypadku braku dostępności odmian kukurydzy wskazanych powyżej, Klient może wybrać inną dostępną odmianę, o tej samej wielkości opakowania, w ilości jednostek siewnych wskazanych w Deklaracji.
-
Klienci, którzy w terminie do 31 grudnia 2018 podpiszą stosowną Deklarację zakupu produktów wchodzących w skład „Pakietu 5” (możliwa wielokrotność pakietów), mogą jako nagrodę za dokonanie zakupu wybrać urządzenie iPhone wedle specyfikacji określonej w Załączniku nr 1 do Regulaminu.
§ 7
Nagrody przewidziane w punkcie 6. zostaną dostarczone na adres wskazany przez Klienta w Deklaracji nie później niż do 13 kwietnia 2019. Koszty przesyłki pokrywają Organizatorzy Promocji. W przypadku okoliczności niezależnych od Syngenta, Organizator Promocji zastrzega sobie możliwość opóźnienia terminu dostawy nagród wybranych przez Klienta, ale nie później niż do 30 kwietnia 2019.
§ 8
-
Dokonanie zakupu produktów wchodzących w skład pakietów promocyjnych, o których mowa w punkcie 4. powinno być udokumentowane przez Klienta kopiami faktur, które należy odesłać do dnia 30 września 2019 r. na adres: Karlsbad Sp. z o.o. ul. Wolbromska 38, 03-680 Warszawa lub poprzez stronę www.agriclub.pl
-
Brak wypełnienia przesłanek uprawniających do udziału w Akcji Promocyjnej określonych w punkcie 3 wyłącza możliwość udziału w Akcji Promocyjnej.
-
W przypadku braku wykonania przez Klienta Deklaracji zakupu lub w razie braku przesłania dokumentacji dotyczącej zakupów w sposób wskazany w ustępie 1 Syngenta ma prawo skompensować roszczenie w ten sposób, iż pobierze Klientowi punkty w ramach Programu Agriclub w liczbie stanowiącej równowartość rynkową nienależnie pobranych tytułem promocji nagród.
-
W przypadku, gdy Klient nie jest członkiem Programu Agriclub, Klient zobowiązany jest zwrócić Syngenta kwotę odpowiadającą wartości dostarczonych w ramach promocji: nasion lub bonów Sodexo lub punktów Agriclub lub telefonu iPhone. Klient wyraża jednoznaczną i nieodwołalną zgodę na zastosowanie takiego rozwiązania przez Syngenta.
§ 9
Weryfikację zakupów Produktów Promocyjnych oraz rozliczenie Akcji Promocyjnej przeprowadzi Koordynator na podstawie kopii faktur (skan potwierdzający zakup Produktów Promocyjnych) przesłanych do 30 września 2019:
- za pośrednictwem strony internetowej www.agriclub.pl
- kserokopia przekazana na adres: Karlsbad Sp. z o.o. ul. Wolbromska 38, 03-680 Warszawa.
§ 10
-
Syngenta zastrzega sobie możliwość indywidualnego rozpatrywania poszczególnych przypadków zgłoszonych w ramach akcji.
-
Wszelkie reklamacje należy składać na adres mailowy [email protected] lub tradycyjną pocztą bezpośrednio na adres Koordynatora.
-
W reklamacji należy podać dane Klienta umożliwiające przesłanie odpowiedzi na reklamację oraz opis zdarzenia będącego jej podstawą.
-
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
§ 11
-
Organizatorowi przysługuje prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie oraz do odwołania Akcji Promocyjnej.
-
Wszelkie reklamacje należy składać na adres mailowy [email protected] lub tradycyjną pocztą bezpośrednio na adres Koordynatora.
-
Regulamin dostępny jest w siedzibie Organizatora, u Przedstawiciela Syngenta Polska Sp. z o.o. na oraz na stronie www.syngenta.pl