You are here

Regulaminy

Syngenta oświadcza, iż wszelkie regulaminy prowadzonych przez nią akcji promocyjnych/premiowych/konkursów i innych akcji prowadzonych przez Syngenta skierowanych do oznaczonego w tychże regulaminach kręgu adresatów – dostępne są w siedzibie Syngenta (adres: ul. Szamocka 8, 01-748 Warszawa) dla wszelkich uprawnionych w tym zakresie podmiotów.

Wszelkie pytania i wnioski dotyczące przedmiotowych regulaminów należy kierować pod numer telefonu: +48 22 32 60 601.

REGULAMIN

świadczenia drogą elektroniczną usług „Infopole” oraz „Infopole Extra”


 

I. Definicje

§ 1

W niniejszym regulaminie użytkowników, zwanym dalej "Regulaminem", pod poniższymi pojęciami należy rozumieć:

  1. „Portal"- strona główna www.syngenta.pl oraz jej podstrony,

  2. „Operator"- Syngenta Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-748) przy ul. Szamockiej 8, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 17224, której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie, XVI Wydział Gospodarczy, NIP: 5222548445, REGON: 016320040,

  3. „Użytkownik" - każdy internauta wyświetlający w swojej przeglądarce internetowej Portal,

  4. „Usługa Infopole” – usługa polegająca na umożliwieniu Użytkownikowi otrzymania komunikatów lub powiadomień „Infopole”, której funkcjonalności zostały szczegółowo opisane w § 2 ust. 2 Regulaminu,

  5. „Usługa Infopole Extra” – usługa dostępna dla zarejestrowanych Użytkowników, polegająca na umożliwieniu Użytkownikowi otrzymywania raportów regionalnych o zakresie treściowym szerszym niż dostępny w ramach Usługi Infopole, której funkcjonalności zostały szczegółowo opisane w § 2 ust. 3 Regulaminu,

  6. „Usługa” lub „Usługi” – Usługa Infopole lub Usługa Infopole Extra,

  7. „Umowa" - oznacza umowę obejmującą świadczenie Usługi, która została zawarta pomiędzy Operatorem a Użytkownikiem na podstawie Regulaminu.


 

II. Postanowienia ogólne

§ 2

  1. Regulamin określa zasady świadczenia przez Operatora na rzecz Użytkowników drogą elektroniczną Usług.

  2. Usługa Infopole polega, w szczególności, na umożliwieniu Użytkownikom:

    1. otrzymywania komunikatów uwzględniających aktualne fazy rozwojowe upraw dla wybranej lokalizacji na terenie Polski oraz zawierających następujące treści:

      1. informacje o stopniu zagrożenia upraw i aktualnym nasileniu występowania agrofagów,

      2. ostrzeżenie o konieczności wykonania zabiegu,

      3. przypomnienie o zwalczaniu agrofagów w przypadku przekroczenia ekonomicznego progu nasilenia ich występowania,

      4. zalecane terminy wykonania zabiegu,

      5. sugestie w zakresie optymalnego doboru preparatu oraz jego dawkę w celu uzyskania wysokiej skuteczności zabiegu;

    2. otrzymywania na podany adres e-mail powiadomień o dostępności nowych komunikatów, o których mowa w pkt 1 powyżej;
  3. Usługa Infopole Extra polega, w szczególności, na udostępnieniu Użytkownikowi raportów regionalnych, które oprócz treści udostępnianych w ramach Usługi Infopole, zawierają następujące informacje:

    1. Analiza przebiegu pogody,
    2. Ocena stanu plantacji,

    3. Stopień porażenia przez choroby i szkodniki,

    4. Bieżące zalecenia ekspertów.

  1. Operator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia dodatkowych funkcjonalności Usług dla Użytkowników.

§ 3

  1. Korzystanie z Portalu jest bezpłatne.

  2. Operator wprowadza zakaz umieszczania w Portalu jakichkolwiek treści o charakterze bezprawnym.

  3. Operator umożliwia korzystanie z Usługi w sposób anonimowy lub z wykorzystaniem pseudonimu.

§ 4

  1. Umowa o świadczenie przez Operatora na rzecz Użytkownika Usługi Infopole drogą elektroniczną zostaje zawarta w chwili:

    1. kliknięcia przez Użytkownika w przycisk „Zapisz” po uprzednim podaniu przez Użytkownika kodu pocztowego dla lokalizacji, której dotyczyć ma komunikat, o którym mowa w § 2 ust. 2 pkt 1 - w zakresie otrzymywania komunikatów;
    2. kliknięcia przez Użytkownika w link aktywacyjny wysłany na adres e-mail Użytkownika podany celem otrzymywania powiadomień, o których mowa w § 2 ust. 2 pkt 2 – w zakresie otrzymywania powiadomień.

  2. Umowa o świadczenie przez Operatora na rzecz Użytkownika Usługi Infopole Extra drogą elektroniczną zostaje zawarta w chwili kliknięcia przez Użytkownika w link aktywacyjny wysłany na adres e-mail Użytkownika podany podczas rejestracji.
  3. Umowa o świadczenie Usługi Infopole w zakresie:

    1. komunikatów, o których mowa w § 2 ust. 2 pkt 1, rozwiązuje się po zamknięciu przez Użytkownika okna przeglądarki, w ramach którego wyświetlany był komunikat,

    2. powiadomień, o których mowa w § 2 ust. 2 pkt 2, rozwiązuje się po kliknięciu przez Użytkownika w zawarty w powiadomieniu link dedykowany rezygnacji z Usługi.

  1. Umowa o świadczenie Usługi Infopole Extra drogą elektroniczną rozwiązuje się z chwilą rezygnacji z usługi.

  2. Niezależnie od wskazanych w ust. 3 pkt 2 oraz ust. 4 powyżej sposobów na rezygnację ze świadczonej Usługi, Użytkownik może w każdej chwili wypowiedzieć Umowę, składając stosowne oświadczenie do Operatora.

§ 5

  1. W celu skorzystania z Usługi Infopole w zakresie komunikatów, o których mowa w § 2 ust. 2 pkt 1, Użytkownik powinien w zakładce Portalu zatytułowanej „Infopole” kliknąć w okno „Komunikaty Infopole”. Następnie Użytkownik powinien wpisać w odpowiednie okno kod pocztowy dla lokalizacji, której ma dotyczyć komunikat oraz kliknąć przycisk "Zapisz".

  2. W celu skorzystania z Usługi Infopole w zakresie powiadomień, o których mowa w § 2 ust. 2 pkt 2, Użytkownik powinien w zakładce Portalu zatytułowanej „Infopole” kliknąć w okno „Komunikaty Infopole”. Następnie Użytkownik powinien wpisać w odpowiednie okno swój adres e-mail, na który mają być wysyłane powiadomienia, oraz kliknąć przycisk "Powiadamiaj mnie".

  3. W celu skorzystania z Usługi Infopole Extra Użytkownik powinien w zakładce Portalu zatytułowanej „Infopole” kliknąć w okno „Komunikaty Infopole Extra”, a następnie kliknąć w link "Chcę się zarejestrować" widoczny pod oknem logowania. Użytkownikowi zostanie wówczas udostępniony formularz rejestracyjny on-line, w którym Użytkownik powinien podać takie dane jak: adres e-mail, hasło, imię, nazwisko, numer telefonu, areał gospodarstwa i typ uprawy, a także adres zamieszkania z wyszczególnieniem ulicy, numeru domu lub mieszkania, miasta i kodu pocztowego. Po kliknięciu w przez Użytkownika w przycisk „Zarejestruj się” na podany przez Użytkownika adres e-mail zostanie wysłany link aktywacyjny, którego kliknięcie równoważne jest z zawarciem umowy o świadczenie Usługi Infopole Extra drogą elektroniczną.


 

III. Własność intelektualna

§ 6

  1. Wszelkie prawa do utworów, znaków towarowych oraz innych materiałów udostępnianych w Portalu przysługują Operatorowi lub osobom trzecim.

  2. Korzystając z Portalu Użytkownik nie nabywa w sposób dorozumiany jakichkolwiek praw, w tym w szczególności licencji do utworów, znaków towarowych i innych materiałów udostępnionych w Portalu.


 

IV. Postępowanie reklamacyjne

§ 7

  1. Reklamacje dotyczące usług świadczonych przez Operatora na podstawie Regulaminu można składać pisemnie lub za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na adres: [email protected]

  2. W reklamacji należy podać dane Użytkownika oraz opis sytuacji będącej podstawą reklamacji.

  3. Reklamacje są rozpatrywane niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania przez Operatora.

  4. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana do Użytkownika na adres podany w zgłoszeniu reklamacji.


 

V. Warunki techniczne niezbędne do korzystania z Usługi

§ 8

  1. Do prawidłowego korzystania z Usługi niezbędne jest:

    1. posiadanie komputera lub innego urządzenia umożliwiającego dostęp do sieci Internet,
    2. korzystanie ze standardowego oprogramowania w postaci systemu operacyjnego oraz przeglądarki internetowej, przy czym przeglądarka internetowa powinna obsługiwać pliki cookies (szczegółowe zasady wykorzystania plików cookies są dostępne w dokumencie Polityki prywatności i plików cookies

      ),

    3. posiadanie przez Użytkownika aktywnego adresu poczty elektronicznej (co nie dotyczy Usługi w zakresie objętym § 2 ust. 2 pkt 1).
  2. W przypadku braku spełnienia powyższych wymogów, korzystanie z Portalu lub niektórych usług oferowanych przez Operatora może być utrudnione lub niemożliwe.

VI. Postanowienia końcowe

§ 9

  1. Operator ma prawo do jednostronnej zmiany Regulaminu na zasadach określonych w postanowieniach niniejszego paragrafu w przypadku wystąpienia jednej z następujących przyczyn:

    1. wprowadzenia przez Operatora nowych funkcjonalności Usług lub zakończenia działania funkcjonalności dotychczasowych,
    2. modyfikacji funkcjonalności świadczonych w ramach Usług,

    3. zmiany obowiązujących przepisów prawa, które mają wpływ na treść stosunku prawnego między Operatorem a Użytkownikiem.

  1. W przypadku zmiany Regulaminu będzie on publikowany na jednej z podstron Portalu. Korzystanie przez Użytkownika z którejkolwiek z Usług po wprowadzeniu zmian Regulaminu oznacza ich akceptację. W przypadku niezaakceptowania zmian w Regulaminie Użytkownik powinien powstrzymać się od korzystania z Usług.

  2. Aktualna i pełna treść Regulaminu dostępna jest pod adresem https://www.syngenta.pl/regulaminy

    oraz w siedzibie Operatora.

REGULAMIN

świadczenia drogą elektroniczną usługi „Moja Syngenta”


 

I. Definicje

§ 1

W niniejszym regulaminie użytkowników, zwanym dalej "Regulaminem", pod poniższymi pojęciami należy rozumieć:

  1. „Portal"- strona główna www.syngenta.pl oraz jej podstrony,

  2. „Operator"- Syngenta Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-748) przy ul. Szamockiej 8, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 17224, której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie, XVI Wydział Gospodarczy, NIP: 5222548445, REGON: 016320040,

  3. „Użytkownik" - każdy internauta wyświetlający w swojej przeglądarce internetowej Portal,

  4. „Usługa” – usługa polegająca na umożliwieniu Użytkownikowi założenia w Portalu konta „Moja Syngenta” oraz korzystania z funkcjonalności opisanych w § 2 ust. 1 Regulaminu

  5. „Umowa" - oznacza umowę obejmującą świadczenie Usługi, która została zawarta pomiędzy Operatorem a Użytkownikiem na podstawie Regulaminu.


 

II. Postanowienia ogólne

§ 2

  1. Regulamin określa zasady świadczenia przez Operatora na rzecz Użytkowników drogą elektroniczną Usługi, polegającej w szczególności, na umożliwieniu Użytkownikom rejestracji w Portalu celem założenia konta „Moja Syngenta”, a następnie, po zalogowaniu, udostępnienia Użytkownikowi następujących funkcjonalności:

    1. dostosowania panelu Użytkownika dostępnego w zakładce „Mój Panel” do swoich indywidualnych preferencji, poprzez umożliwienie Użytkownikowi dodawania serwisów oraz zapisania ulubionych produktów, stron i zwalczanych agrofagów,
    2. skrótowego dostępu do innych usług świadczonych przez Operatora na rzecz Użytkownika, skatalogowanych w zakładce „Moje Usługi”,

    3. umożliwienia Użytkownikowi dostosowania Portalu do jego preferencji poprzez ustawienia w zakładce „Moje Preferencje”, umożliwiające Użytkownikowi dokonanie wyboru tematyki newslettera oraz informacji widocznych w panelu Użytkownika, a także określenia, z jakiego regionu Polski Użytkownik chce otrzymywać informacje o wydarzeniach i spotkaniach organizowanych przez Operatora.

  1. Operator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia dodatkowych funkcjonalności Usługi dla Użytkowników.

§ 3

  1. Korzystanie z Portalu jest bezpłatne.

  2. Operator wprowadza zakaz umieszczania w Portalu jakichkolwiek treści o charakterze bezprawnym.

  3. Operator umożliwia korzystanie z Usługi w sposób anonimy lub z wykorzystaniem pseudonimu.


 

§ 4

  1. W celu założenia konta „Moja Syngenta” w Portalu Użytkownik powinien kliknąć w zakładkę "Zarejestruj się" widoczną w nagłówku treści dostępnych na Portalu, a następnie wypełnić pola formularza rejestracyjnego, takie jak: tytuł, imię, nazwisko, adres e-mail i hasło. Użytkownik winien następnie wyrazić akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności i plików cookies. Po kliknięciu w przez Użytkownika w przycisk „Utwórz nowe konto”, na podany przez Użytkownika adres e-mail zostanie wysłany link aktywacyjny, którego kliknięcie równoważne jest z zawarciem umowy o świadczenie Usługi drogą elektroniczną i założeniem konta.

  2. Użytkownik ma również możliwość założenia konta „Moja Syngenta” za pośrednictwem jednego z portali takich jak Facebook, Google, Twitter oraz LinkedIn. Celem założenia konta w ten sposób, Użytkownik powinien kliknąć w zakładkę "Zarejestruj się" widoczną w nagłówku treści dostępnych na Portalu, a następnie kliknięciem dokonać wyboru jednego ze wskazanych portali. Użytkownik zostanie przekierowany na stronę logowania wybranego przez siebie Portalu. W dalszej kolejności Użytkownik powinien zalogować się do Portalu, używając swoich danych do logowania i postępować zgodnie z podanymi instrukcjami.


 

§ 5

  1. Umowa rozwiązuje się z chwilą potwierdzenia przez Użytkownika hasła i kliknięciu w przycisk „Potwierdź” – co następuje po kliknięciu przez Użytkownika w przycisk „Usuń moje konto” w zakładce „Mój Profil”.

  2. Niezależnie od ustępu powyższego, Użytkownik może w każdej chwili wypowiedzieć Umowę, składając stosowne oświadczenie do Operatora.


 

III. Własność intelektualna

§ 6

  1. Wszelkie prawa do utworów, znaków towarowych oraz innych materiałów udostępnianych w Portalu przysługują Operatorowi lub osobom trzecim.

  2. Korzystając z Portalu Użytkownik nie nabywa jakichkolwiek praw, w tym w szczególności licencji do utworów, znaków towarowych i innych materiałów udostępnionych w Portalu.


 

IV. Postępowanie reklamacyjne

§ 7

  1. Reklamacje dotyczące usług świadczonych przez Operatora na podstawie Regulaminu można składać pisemnie lub za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na adres: [email protected]

  2. W reklamacji należy podać dane Użytkownika oraz opis sytuacji będącej podstawą reklamacji.

  3. Reklamacje są rozpatrywane niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania przez Operatora.

  4. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana do Użytkownika na adres podany w zgłoszeniu reklamacji.

 

V. Warunki techniczne niezbędne do korzystania z Usługi

§ 8

  1. Do prawidłowego korzystania z Usługi niezbędne jest:

    1. posiadanie komputera lub innego urządzenia umożliwiającego dostęp do sieci Internet,
    2. korzystanie ze standardowego oprogramowania w postaci systemu operacyjnego oraz przeglądarki internetowej, przy czym przeglądarka internetowa powinna obsługiwać pliki "cookies" (szczegółowe zasady wykorzystania plików cookies są dostępne w dokumencie Polityki prywatności i plików cookies),

    3. posiadanie przez Użytkownika aktywnego adresu poczty elektronicznej.

  1. W przypadku braku spełnienia powyższych wymogów korzystanie z Portalu lub niektórych usług oferowanych przez Operatora może być utrudnione lub niemożliwe.

 

VI. Postanowienia końcowe

§ 9

  1. Operator ma prawo do jednostronnej zmiany Regulaminu na zasadach określonych w postanowieniach niniejszego paragrafu w przypadku wystąpienia jednej z następujących przyczyn:

    1. wprowadzenia przez Operatora nowych funkcjonalności Usługi lub zakończenia działania funkcjonalności dotychczasowych,
    2. modyfikacji funkcjonalności świadczonych w ramach Usługi,

    3. zmiany obowiązujących przepisów prawa, które mają wpływ na treść stosunku prawnego między Operatorem a Użytkownikiem.

  1. W przypadku zmiany Regulaminu będzie on publikowany na jednej z podstron Portalu. Korzystanie przez Użytkownika z Usługi po wprowadzeniu zmian Regulaminu oznacza ich akceptację. W przypadku niezaakceptowania zmian w Regulaminie Użytkownik powinien powstrzymać się od korzystania z Usługi.

  2. Aktualna i pełna treść Regulaminu dostępna jest pod adresem https://www.syngenta.pl/regulaminy oraz w siedzibie Operatora.