You are here

ANGELLO™ – pierwsza na świecie beznasienna papryka!

Aktualności Produkty
22.02.2012

W 2012 roku Syngenta po raz pierwszy zaprezentowała na targach Fruit Logistica w Berlinie (8-10.02.12) beznasienną paprykę pod marką handlową Angello™. Produkt ten zdobył pierwsze miejsce jako Innowacja roku 2012.
Papryka Angello należąca do kategorii „baby pepper” jest przeznaczona dla konsumentów, którzy cenią sobie nowości i do tej pory nie jadali papryki. Owoce oprócz tego, że nie posiadają w ogóle nasion – co jest szczególnie pożądane przy produktach typu „snack”, są również rewelacyjne w smaku – bardzo słodkie (ok. 25% więcej niż odmiany standardowe) i „crunchy”. Ciężar owoców waha się w granicach od 10 do 30g, a wielkość od 5 do 10 cm, ma czerwony kolor z pięknym połyskiem oraz stożkowy kształt.

Brand Angello jest skierowany dla nowych konsumentów, którzy poszukują innowacyjnych produktów wyróżniających się wyjątkowym smakiem i wyglądem.Wierzymy, że koncepcja Angello™, zwiększy spożycie papryki również wśród dzieci i młodzieży, dla których ten produkt może być bardzo praktyczny - spożywany jako osobna przekąska (snack) lub jako dodatek do sałatek.

Od początku roku papryka ANGELLO™ jest dostępna w bardzo ograniczonej ilości w marketach Europy Zachodniej. Hodowla papryki beznasiennej oparta jest na metodach tradycyjnych, w wyniku których wszystkie owoce są partenokarpne. Produkcja pochodzi z Izraela, Hiszpanii oraz z Holandii.

Ze względu na bardzo duże zainteresowanie konsumentów oraz handlowców nową papryką - Syngenta opracowuje strategię, dzięki której owoce tej papryki znajdą się na stołach konsumentów z całej Europy, a w dalszej kolejności, również na innych kontynentach.

Jacek Bursztyński

EAME Portfolio Manager

Syngenta