Syngenta sponsorem programu „Rolnik szuka żony”

Aktualności

Syngenta została sponsorem jednego z hitów jesiennej ramówki Telewizji Polskiej, czyli programu „Rolnik szuka żony”.

Bohaterami nowego reality-show są rolnicy w wieku 25-65 lat, którym do szczęścia brakuje najważniejszego – czyli partnerki, z którą mogliby dzielić życie. W polskiej edycji programu o względy pięciu panów stara się aż 2 tysiące kobiet.

 

Rolnik szuka żony

Program jest emitowany w TVP1 w niedzielny wieczór o godz. 21:30. Bezpłatnie można go też obejrzeć w Internecie na stronie https://rolnikszukazony.vod.tvp.pl/

W pierwszym odcinku programu zaprezentowanych zostało pięciu bohaterów cyklu, którzy dostali największą liczbę zgłoszeń od kobiet zainteresowanych poślubieniem rolnika. Prowadząca Marta Manowska pojechała do nich z listami od kandydatek na żony. W ]trakcie całej serii emitowanej w TVP1 jesienią tego roku wystąpią rolnicy, którzy cieszyć się będą największym zainteresowaniem kandydatek. Widzowie będą mogli śledzić jak bohaterowie spędzają czas z kolejnymi paniami. Na koniec zdecydują, z którą z nich chcą spędzić życie.

Reality-show realizowany jest na podstawie brytyjskiego formatu „Farmer Wants a Wife”. Format okazał się sukcesem już w ponad trzydziestu krajach na świecie, m.in. w Niemczech, a także w Austrii, USA, Francji, Hiszpanii, Szwecji, Grecji, Czechach czy Australii.