Syngenta na Targach Fresh Market

Aktualności

Pragniemy poinformować, że Syngenta Polska na tegorocznych Targach Fresh Market promowała projekt Tęcza Smaku prezentując mix trzech odmian koktajlowych, w opakowaniach i luzem.

Oprócz produktów Syngenta promuje też producentów, którzy współpracują w projekcie Tęcza Smaku. W tym roku zaprosiliśmy do udziału w targach Grupę Producentów owoców i warzyw oferujących warzywa szklarniowe pod nazwą „Rozumki” reprezentowaną przez Stanisława Rozuma.

Wspólnie uczestniczyliśmy w rozmowach z sieciami handlowymi na temat możliwości współpracy i sprzedaży pomidorów koktajlowych pod marką Tęcza Smaku. Przedstawiciele sieci handlowych byli bardzo zainteresowani produktem. Najciekawsze i najważniejsze rozmowy przeprowadziliśmy z Auchan gdzie już Tęcza Smaku jest dostępna z gospodarstwa „Rozumki”  oraz Tesco, które  jest zainteresowane rozszerzeniem asortymentu pomidora na półkach.

Na Targach Fresh Market byliśmy obecni jako jedyna firma nasienna. Promocja gotowego produktu na rynku konsumenckim przez firmę nasienną jest ewenementem i świadczy o innowacyjnym i kompleksowym podejściu Syngenta do rynku i produkcji warzywnej. Sieci handlowe, poprzez promocję Tęcza Smaku widzą, że firma oferująca kompleksowe rozwiązania może być ciekawym partnerem w tego typu projektach i może być pomocna przy zabezpieczeniu produkcji sprzedawanych przez sieci warzyw.

Syngenta na Targach Fresh Market